Propunere - Reclamații
Posted: Sun Mar 29, 2020 2:02 pm
Mai nou, dacă te doare piciorul = reclamație, dacă ești în comă = reclamație ș.a.m.d.
Voi nu cred că înțelegeți termenul de „reclamație” și ce presupune. Așadar, vin cu următoarele sugestii:
1. Toate reclamațiile trebuie să conțină o descriere clară a problemei și dovezi care să vină în sprijinul fiecărui element sau aspect al reclamației (aviz postacilor: nu mai puneți poze din care nu se înțelege nimic. Adică, dacă un admin execută o comandă pe tine, nu pui poză doar cu așa-zisul „abuz” . Atașezi dovezi care să arate toată acțiunea care a dus la conflictul dintre tine și adminul respectiv. Pe scurt, atașezi motivul pentru care ai luat slay/gag/ban etc. Din moment ce veniți cu acuzații, voi trebuie să demonstrați că adminul respectiv este vinovat (prin dovezile pe care le aveți), și nu adminul să demonstreze că e nevinovat. Cine nu respectă modelul - 1 warn pe forum.
2. O reclamație trebuie să conțină doar părțile implicate, adică reclamantul și reclamatul, NICIDECUM martorii! Martorii sunt puși acolo să își spună părerea / să aducă alte dovezi cu privire la conflictul întâmplat, NU să facă ei reclamații în locul celui nedreptățit. Cine mai are porniri să facă reclamații în locul altora, fără permisiunea lor - 1 warn pe forum.
3. Cine nu folosește un limbaj adecvat, fără injurii, în secția de comentarii a reclamației aferente - 1 warn pe forum.
Închei prin a menționa faptul că la două warnuri acumulate pe forum, playerul respectiv să primească ban între 3-7 zile. De ce două și nu trei? Faci o reclamație aiurea (pe bună știință) după care tu mai ai încă două șanse până să primești ban. După, hai că mai fac una, că și așa mai am o șansă. NU, două warnuri sunt suficiente pentru ca player-ul să se simtă cu musca pe căciulă și să înțeleagă că nu e bine ce face.
!NU AM ZIS CĂ ÎNCURAJEZ SĂ NU SE FACĂ RECLAMAȚII, DACĂ ADMINUL RESPECTIV A GREȘIT, AI TOT DREPTUL SĂ ÎI FACI. DAR TERMINAȚI CU RĂUTĂȚILE ȘI RECLAMAȚIILE AIUREA PENTRU CĂ AICI SUNTEM TOȚI UN COLECTIV
Voi nu cred că înțelegeți termenul de „reclamație” și ce presupune. Așadar, vin cu următoarele sugestii:
1. Toate reclamațiile trebuie să conțină o descriere clară a problemei și dovezi care să vină în sprijinul fiecărui element sau aspect al reclamației (aviz postacilor: nu mai puneți poze din care nu se înțelege nimic. Adică, dacă un admin execută o comandă pe tine, nu pui poză doar cu așa-zisul „abuz” . Atașezi dovezi care să arate toată acțiunea care a dus la conflictul dintre tine și adminul respectiv. Pe scurt, atașezi motivul pentru care ai luat slay/gag/ban etc. Din moment ce veniți cu acuzații, voi trebuie să demonstrați că adminul respectiv este vinovat (prin dovezile pe care le aveți), și nu adminul să demonstreze că e nevinovat. Cine nu respectă modelul - 1 warn pe forum.
2. O reclamație trebuie să conțină doar părțile implicate, adică reclamantul și reclamatul, NICIDECUM martorii! Martorii sunt puși acolo să își spună părerea / să aducă alte dovezi cu privire la conflictul întâmplat, NU să facă ei reclamații în locul celui nedreptățit. Cine mai are porniri să facă reclamații în locul altora, fără permisiunea lor - 1 warn pe forum.
3. Cine nu folosește un limbaj adecvat, fără injurii, în secția de comentarii a reclamației aferente - 1 warn pe forum.
Închei prin a menționa faptul că la două warnuri acumulate pe forum, playerul respectiv să primească ban între 3-7 zile. De ce două și nu trei? Faci o reclamație aiurea (pe bună știință) după care tu mai ai încă două șanse până să primești ban. După, hai că mai fac una, că și așa mai am o șansă. NU, două warnuri sunt suficiente pentru ca player-ul să se simtă cu musca pe căciulă și să înțeleagă că nu e bine ce face.
!NU AM ZIS CĂ ÎNCURAJEZ SĂ NU SE FACĂ RECLAMAȚII, DACĂ ADMINUL RESPECTIV A GREȘIT, AI TOT DREPTUL SĂ ÎI FACI. DAR TERMINAȚI CU RĂUTĂȚILE ȘI RECLAMAȚIILE AIUREA PENTRU CĂ AICI SUNTEM TOȚI UN COLECTIV